.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
لابی گری ها به نفع دولت نیست

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: تعدادی از لابی گری ها و نشست هایی در خارج از مجلس تشکیل می شود که به شدت آن را محکوم می کنیم.

به گزارش شمال نیوز به نقل از جهان، سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با ندای انقلاب، در پاسخ به این سوال که برنامه ۴ وزیر پیشنهادی وزارت امورخارجه، اطلاعات، دفاع و نیروهای مسلح وکشور را به طور تخصصی مورد بررسی قرار می دهد.که تا به امروز آقایان ظریف، علوی و دهقان در کمیسیون حضور پیدا کردند و به سوالات و ابهامات اعضای کمیسیون پاسخ دادند و برنامه های خود را ارائه دادند.

وی در ادامه به حضور رحمانی فضلی در کمیسیون امنیت ملی اشاره کردو افزود: رحمانی فضلی ساعت ۱۴ در جلسه کمیسون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس حاضر می شود و به سوال نمایندگان پاسخ و برنامه خود را برای تصدی وزارت کشور ارائه می دهد و نظر نمایندگان بعد از جلسه در خصوص ایشان اعلام خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس کارنامه حجت الاسلام علوی سرشاراز تجربیات بسیار خوب در حوزه امنیتی و اطلاعاتی دانست.

وی در ادامه به برخی از لابیگری ها در بیرون از مجلس شورای اسلامی اشاره و تصریح کرد: یکسری از لابی گری ها و نشست هایی در خارج از مجلس تشکیل می شود که به شدت آن را محکوم می کنیم و این را قبول نداریم که ۴ تا آدم در بیرون مجلس جلسه ای را تشکیل بدهند و چند تا وزیر و نماینده را دعوت کنند، این عمل نه به نفع دولت است و نه مجلس.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تقاضای من از تمام نمایندگان و وزرای پیشنهادی این است که به این گونه جلسات لبیک نگویند، اظهارداشت: اعضای همراه وزرا در مجلس شورای اسلامی از قبل باید مشخص و افراد سرشناسی باشند تا افرادی که وارد مجلس نشوند به دلیل نفوذشان نظرات خود را به نمایندگان تحمیل نکنند.

وی فتنه ۸۸ را یک حادثه بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود: نظام جمهوری اسلامی باید سال های سال هزینه اتفاقی را بدهد که هیچ گناهی مرتکب نشده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتظار مجلس از وزرای پیشنهادی تنها محکوم کردن فتنه ۸۸ است، تصریح کرد: انتظار نمایندگان این است که وزرای پیشنهادی مواضع خودشان را درخصوص این حادثه خسارت بار اعلام کنند، مجلس کسی را متهم نمی کند که وی فتنه گر یا سران فتنه و یا در فتنه نقشی داشته است.

وی در پایان به سوال اعضای کمیسیون امنیت ملی در خصوص گرین کارت ظریف از او اشاره و خاطرنشان کرد: در جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با وزیر پیشنهادی وزارت امورخارجه به طور صریح و روشن از او پرسیده شد که با توجه به اقامت طولانی مدت خود در آمریکا آیا گرین کارتی را دارد، که ظریف پاسخ داد "این مسائل صد در صد کذب است بنده در حالی که ۱۰ سال شرایط داشتن گرین کارت را داشتم ولی هیچ اقدامی برای گرفتن گرین کارت از آمریکا نکردم."


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.013 seconds.